100 thoughts on “FULL FACE USING 7-ELEVEN MAKEUP!

  1. i got freaking anxiety when he curled his lashes, i thought his eye wanna gonna pop out. anyone else? btw i love you manny!! (13:32–13:55 for eyelash curler part)

  2. Video starts at 2:36
    Love ya Manny๐Ÿ’•

    M
    Ma
    Man
    Mann
    Manny
    Manny M
    Manny MU
    Manny MUA
    Manny MU
    Manny M
    Manny
    Mann
    Man
    Ma
    M

  3. Yes queen you do you and donโ€™t let anyone to tell you to change because you are perfect and amazing just the way you are!!โค๏ธ๐Ÿ˜˜

  4. I lowkey still a-okay with the other makeup product but the bronzer,, hmm no ( its red. Like literally ) but the other is a-okay btw Love u Mannyโค

  5. This vid is a year old (basically๐Ÿ˜‚). I've been watching so many of manny's vids and @10:24 manny starts to talk about coco!!! Im in Spanish class this year and im watching coco literally TOMORROW!!!! um…… What??!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โคโคโคโค๐Ÿ˜

  6. Hello OMG I love you so much your vibe is amazing I literally come on YouTube to watch you!! โค๏ธ You can find me @ lexiegonzalez.xoxo

  7. Are you going to be doing the giveaways in December like you did last year ??? ๐Ÿคž๐Ÿผ๐Ÿคž๐Ÿผ๐Ÿคž๐Ÿผ

  8. Manny, I love you BUT you look like a deadass raccoon :,) like the eyeshadow is just so rough and ik you are amazing at makeup but you straight up look like a raccoon or someone who did meth and heroin for a week straight haha. still love you tho <3

  9. Manny so nice you ship international ๐Ÿ˜The American youtubers often forget us Europeans. I am from Denmark and you can find me on Instagram as helene.schulz

  10. Iโ€™m from banging Rochester, Minnesota ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ‘Ž๐Ÿผ hate that place wowowowow but my instagram is @runee.01 ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ I LOVE YOU MANNY

  11. I don't know who says your controversial or whatever I fucking love your attitude, can we get coffee?? likeee pero I wanna be amigas

  12. I'm from Bangladesh, a little country
    Beside india.. & i love ur Video..
    Connect with me: intagram: oporazita1

  13. Wow! I know I'm a year late but those lashes are so beautiful! They look so sleek and smooth, so pretty. And of course, you are too QUEEN

  14. America instagram its.blondy please chose me I have never won and I need makeup please and you can find me on snap chat same name โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐ŸŽŠ๐ŸŽโ„๏ธ๐ŸŽ„๐ŸŽ‰๐Ÿ˜†๐Ÿ’

  15. I watched coco like a million times and every time I cried so hard when the old guy died he literally had 20 mins of screen time

  16. when u curse it makes me laugh so hard ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ love u and stay the way u r โค๏ธ

  17. I always watch Manny's videos and when he says he looks terrible, he always looks amazing. But in this one lol gurl that shit didn't work. But you still look bomb babe, ly. Greetings from Costa Rica!!

  18. 7-11 is more like emergency makeup for when your on vacation and forget makeup. Its not to bad i have the light bb cream and after i put it on i rub it with my fingers and it doesnt look shiney no more

  19. Iโ€™m from Missouri and to get ahold of me u can follow me on Instagram @kyliwalden and then dm me, I would make my account not private but idk if there is any weirdos stalking my page๐Ÿ˜‚and I have full parent permission I love your videos and I canโ€™t wait to see what u post next๐Ÿ’“๐Ÿ’“

  20. I've been watching your videos all night. Kinda a Manny Marathon lol my son is in the hospital and I love watching you. You have such a positive attitude, I just love u. Watching you has made me smile and laugh. Oh and gave me some great makeup tips too :)!

  21. Manny, that's right, you do you don't let anyone suggest that you do them……๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Mustard, you kill me…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Why do they all look the same?? The contour the blush, the highlighters, the eyeshadows…they look like the same product in all the components, just gave them different names …. lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚

  22. Hi Manny! I think youโ€™re HILARIOUS! Iโ€™m from Florida and you can always DM me on IG @lenanguyen_

  23. Didn't know they had makeup. Thanks for trying it and giving us a heads up. Myself, you got a lot of heart.I would have been scared.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *